هتل های 2 ستاره کیش
نوشته شده توسط : سیمین

هتل آپارتمان سالار کیش

هتل آپارتمان سالار کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در کنار هتل داریوش و ساحل مرجانی جزیره کیش واقع گردیده است. این هتل آپارتمان دارای سوئیت های 1 تا 3 خوابه مبله می باشد. از امتیازات این هتل برای میهمانان تور کیش ، نزدیکی آن به بازار ونوس و اسکله تفریحی می باشد.

امکانات هتل آپارتمان سالار کیش :

یخچال، تلوزیون LCD ، کولر گازی، اجاق گاز و ماشین لباسشویی و ... برای مسافران تور کیش مهیا نموده است

 

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در سال 1376 تاسیس گردید و در خرداد ماه 1389 باز سازی شد. هتل فانوس با فضای سبز مناسبی که دارد محیطی آرام بخش را به گردشگران تور کیش ارائه می دهد. این هتل همچنین مکان ها و تفریحات ورزشی برای علاقه مندان به ورزش را فراهم نموده است. هتل فانوس از جمله هتل هایی است که به عنوان اقامتگاه مسافرین خارجی که برای تمدید ویزا به جزیره کیش سفر می کنند، می باشد. . این هتل تور کیش از مرکز جزیره دور بوده و از سکوت و آرامش خاصی برخوردار است اما برای رسیدن به بازارها و مراکز تفریحی باید مسافتی را طی کرد.

امکانات هتل فانوس کیش :

لابی ، ماهواره ، نمازخانه ، سالن ورزشی ، بیلیارد ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل مخصوص مسافران تور کیش ، پارکینگ سرپوشیده ، لاندری ، صندوق امانات اختصاصی و ...

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش

 

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش در شمار هتل های 2 ستاره کیش قرار دارد و در زمینی به مساحت 6345 مترمربع در پشت بازار ونوس بنا شده است. این هتل یک هتل نو ساز به شمار می رود که هر ساله توجه گردشگران تور کیش را به خود جلب می نماید . این هتل تا فرودگاه 15 دقیقه فاصله دارد و ساعت تحویل و تخلیه اتاق 14 می باشد. هتل ونوس کیش دارای اتاق های سه تخته، چهارتخته و سوئیت یکخوابه می باشد که تمامی اتاق ها دارای امکاناتی نظیر يخچال، سرويس بهداشتي، تلويزيون، تلفن،تهويه مطبوع و مبلمان مي باشند.

امکانات هتل ونوس کیش :

کافى شاپ، لابى،ماهواره، اینترنت در لابی، نمازخانه، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، پارکینگ سرپوشیده، لاندری، کافی نت، آسانسور، خدمات خانه داری، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات اختصاصی، ترانسفر رایگان فرودگاه برای مسافران تور کیش ، گشت سياحتى جزيره، گشت بازارها، اتاق بیلیارد، سالن کنفرانس

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

هتل ونوس کیش

 

مطالب مرتبط :

تور کیش خرداد 95

تور کیش تابستان 95

تور کیش ویژه تعطیلات خرداد 95

تور کیش ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 2 ستاره کیش,ارزان ترین هتل های کیش,هتل های خوب کیش,هتل های ارزان قیمت کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: